Dlaczego my?

Dlaczego my?

Naszą mocną stroną jest wszechstronne, 25 letnie doświadczenie w obsłudze administracyjnej, technicznej, prawnej i księgowej nieruchomości o różnorodnym przeznaczeniu, strukturze właścicielskiej, specyfice technicznej i prawnej.

W bieżącej pracy stosujemy współczesne rozwiązania informatyczne usprawniające naszą pracę i umożliwiające Klientom dostęp do wielu informacji 24h na dobę.

Naszym Klientom oferujemy dostęp do całodobowego pogotowia technicznego gotowego do natychmiastowej interwencji w sytuacjach awaryjnych.

Co wyróżnia nas na rynku? Doświadczony zespół, nowoczesne narzędzia i procedury, trwałe podstawy funkcjonowania, stabilność i rzetelność w świadczeniu usług.

  • jesteśmy stale do dyspozycji naszych Klientów - posiadamy rozbudowany zespół wykwalifikowanych zarządców, co zapewnia ciągłość obsługi (np. w czasie nieobecności pracownika),
  • zapewniamy Klientom profesjonalną obsługę prawną: nasz radca prawny jest do Państwa dyspozycji,
  • ze szczególną uwagą dbamy o Państwa finanse: nasza obsługa księgowa jest rzetelna, szybka i efektywna - posiadamy własny, wykwalifikowany i sprawny dział księgowości i windykacji.

Dodatkowo:

  • skala naszej działalności pozwala wynegocjować dla Państwa najlepsze ceny świadczenia usług przez podwykonawców (sprzątanie, ochrona, serwisy branżowe),
  • działamy w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury, wypracowane w ciągu 20 lat działalności,
  • stale doskonalimy jakość swoich usług: wewnętrzne procedury kontrolne i bieżąca weryfikacja jakości obsługi mają na celu zapewnienie jak najbardziej satysfakcjonującej współpracy,
  • działamy proaktywnie - rozpoznajemy i analizujemy ryzyka, podejmujemy działania profilaktyczne i wyprzedzające,
  • naszych Klientów traktujemy po partnersku, dlatego chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniami: stworzyliśmy unikatowy program szkoleń Akademia Admico, którego celem jest rozpowszechnianie wiedzy na temat funkcjonowania nieruchomości i wspólnot mieszkaniowych.