Dlaczego my?
Naszą mocną stroną jest wszechstronne, 25 letnie doświadczenie w obsłudze administracyjnej, technicznej, prawnej i księgowej nieruchomości o różnorodnym przeznaczeniu, strukturze właścicielskiej, specyfice technicznej i prawnej.
W bieżącej pracy stosujemy współczesne rozwiązania informatyczne usprawniające naszą pracę i umożliwiające Klientom dostęp do wielu informacji 24h na dobę.
Naszym Klientom oferujemy dostęp do całodobowego pogotowia technicznego gotowego do natychmiastowej interwencji w sytuacjach awaryjnych.
Co wyróżnia nas na rynku? Doświadczony zespół, nowoczesne narzędzia i procedury, trwałe podstawy funkcjonowania, stabilność i rzetelność w świadczeniu usług.
- jesteśmy stale do dyspozycji naszych Klientów - posiadamy rozbudowany zespół wykwalifikowanych zarządców, co zapewnia ciągłość obsługi (np. w czasie nieobecności pracownika),
- zapewniamy Klientom profesjonalną obsługę prawną: nasz radca prawny jest do Państwa dyspozycji,
- ze szczególną uwagą dbamy o Państwa finanse: nasza obsługa księgowa jest rzetelna, szybka i efektywna - posiadamy własny, wykwalifikowany i sprawny dział księgowości i windykacji.
Dodatkowo:
- skala naszej działalności pozwala wynegocjować dla Państwa najlepsze ceny świadczenia usług przez podwykonawców (sprzątanie, ochrona, serwisy branżowe),
- działamy w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury, wypracowane w ciągu 20 lat działalności,
- stale doskonalimy jakość swoich usług: wewnętrzne procedury kontrolne i bieżąca weryfikacja jakości obsługi mają na celu zapewnienie jak najbardziej satysfakcjonującej współpracy,
- działamy proaktywnie - rozpoznajemy i analizujemy ryzyka, podejmujemy działania profilaktyczne i wyprzedzające,
- naszych Klientów traktujemy po partnersku, dlatego chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniami: stworzyliśmy unikatowy program szkoleń Akademia Admico, którego celem jest rozpowszechnianie wiedzy na temat funkcjonowania nieruchomości i wspólnot mieszkaniowych.