Admico

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Admico to 20 lat doświadczeń w zarządzaniu i administorowaniu wspólnotami mieszkaniowymi, obiektami komercyjnymi, placówkami oświatowymi etc. Zatrudniamy ponad 30 specjalistów w dziedzinie administrowania, obsługi technicznej nieruchomości, księgowości i szeroko rozumianego prawa nieruchomości. Wszystko po to, by zaoferować naszym Klientom kompleksową usługę oraz rzetelną obsługę na najwyższym poziomie. 

Zarządzanie nieruchomościami to proces złożony i wieloetapowy. Dlatego dla każdej z zarządzanych przez nas nieruchomości przygotowujemy strategie i plany zarządzania. Nasze działania planujemy z wyprzedzeniem i dostosowujemy do etapów "życia" nieruchomości od jej rozruchu, po bieżące utrzymanie, aż po wymagane z czasem remonty i naprawy. We współpracy z właścicielami lokali i zarządem wspólnoty oferujemy wykonywanie wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości.

NASZE USŁUGI OBEJMUJĄ:

  • ZARZĄDZANIE WSPÓLNOTAMI MIESZKANIOWYMI
  • ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NA KTÓRYCH NIE FUNKCJONUJE WSPÓLNOTA (własności i współwłasności, kamienice w których nie wydzielono lokali, nieruchomości inwestycyjne)
  • NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE (biurowe, handlowe, inne)
  • INNE - NAPISZ DO NAS I SPRAWDŹ CO MOŻEMY ZROBIĆ DLA CIEBIE!

ZAPYTANIA PROSIMY KIEROWAĆ NA ADRES: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

 

  • Przejęcie wszelkich dokumentów i informacji związanych z budynkiem przy pomocy sprawdzonych wzorów protokołów zdawczo - odbiorczych.
  • Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania instalacji, infrastruktury, zabezpieczeń, kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń nieruchomości przy pomocy specjalistów z uprawnieniami budowlanymi.
  • Zbadanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości oraz kontrola jego zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami współżycia społecznego.
  • Uzyskanie numeru Nip i Regon dla Wspólnoty Mieszkaniowej (w przypadku gdy wspólnota jeszcze ich nie posiada).
  • Zawarcie w imieniu Wspólnoty umów z dostawcami mediów lub analiza i aneksowanie już zawartych.
  • Zawarcie w imieniu Wspólnoty umowy o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z posiadaniem nieruchomości oraz od ognia i innych zdarzeń losowych oraz następstw szkód wodno-kanalizacyjnych.
  • Zorganizowanie prowadzenia księgowości Wspólnoty i rozliczeń z tytułu eksploatacji budynku.

ETAP II – Bieżąca praca na rzecz Wspólnoty

  • Zorganizowanie utrzymania w czystości terenów Wspólnoty oraz ochrony i ew. renegocjowanie dotychczas obowiązujących stawek wynagrodzenia firm.
  • Zapewnienie przeprowadzania okresowych i doraźnych przeglądów technicznych nieruchomości oraz ocena stanu technicznego nieruchomości zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
  • Dokonywanie interwencyjnych wizji lokalnych budynku.
  • Zapewnienie usuwania pojawiających się awarii.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu budowlanego.
  • Opracowanie a następnie wdrożenie planu gospodarczego Wspólnoty według zasad wynikających z ustawy o własności lokali, a także późniejsze jego rozliczenie.
  • Windykacja należności przypadających dla Wspólnoty
  • Organizacja zebrań członków Wspólnoty w formie prezentacji multimedialnej (przygotowanie, prowadzenie, sporządzanie niezbędnych dokumentów, archiwizacja dokumentów z przebiegu spotkań).
  • Reprezentowanie Wspólnoty przed Urzędem Skarbowym, organami Administracji Państwowej i Sądami Powszechnymi z wykluczeniem zastępstwa procesowego.
  • Działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa członków Wspólnoty na terenie nieruchomości,
  • Obsługa prawna,
  • Wiele innych proaktywnych działań zmierzających do minimalizacji ryzyk i poprawy jakości życia we Wspólnocie.

ETAP III – Długofalowe działania

  • Ułożenie planu konserwacji i przeglądów nieruchomości.
  • Zorganizowanie prac konserwacyjnych na nieruchomości.
  • Koordynacja procesu usuwania awarii i skutków awarii na nieruchomości.
  • Działania zmierzające do pozyskania dodatkowych źródeł finansowania działalności Wspólnoty.
  • Ułożenie wieloletniego planu zarządzania, w tym przeprowadzenia kluczowych inwestycji i doposażania nieruchomości, założenie funduszu remontowego wspólnoty i uzgodnienie ze Wspólnotą jego wysokości oraz zasad wydatkowania.

ZAPYTANIA W SPRAWIE OFERTY PROSIMY KIEROWAĆ NA ADRES: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami mieszkalnymi, innymi niż Wspólnoty (własności i współwłasności, kamienice bez wyodrębnionych lokali, obiekty przeznaczone na wynajem)

We współpracy z właścicielem lub współwłaścicielami nieruchomości oferujemy wykonywanie wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości.

Świadczymy usługi w zakresie trzech podstawowych etapów:

ETAP I – Przygotowawczy

  • Przejęcie wszelkich dokumentów i informacji związanych z budynkiem przy pomocy sprawdzonych wzorów protokołów zdawczo - odbiorczych.
  • Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania instalacji, infrastruktury, zabezpieczeń, kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń nieruchomości przy pomocy specjalistów z uprawnieniami budowlanymi.
  • Zbadanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości oraz kontrola jego zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami współżycia społecznego.
  • Zawarcie w imieniu Właścicieli umów z dostawcami mediów lub analiza i aneksowanie już zawartych.
  • Zawarcie w imieniu Właścicieli umowy o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z posiadaniem nieruchomości oraz od ognia i innych zdarzeń losowych oraz następstw szkód wodno-kanalizacyjnych.
  • Zorganizowanie prowadzenia księgowości i rozliczeń z tytułu eksploatacji budynku.

ETAP II – Bieżąca praca

  • Zorganizowanie utrzymania w czystości terenów nieruchomości oraz ochrony i ew. renegocjowanie dotychczas obowiązujących stawek wynagrodzenia firm.
  • Zapewnienie przeprowadzania okresowych i doraźnych przeglądów technicznych nieruchomości oraz ocena stanu technicznego nieruchomości zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
  • Dokonywanie interwencyjnych wizji lokalnych budynku.
  • Zapewnienie usuwania pojawiających się awarii.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu budowlanego.
  • Opracowanie a następnie wdrożenie planu kosztów eksplotacji budynku, a także późniejsze jego rozliczenie.
  • Windykacja należności w imieniu Właścicieli.
  • Reprezentowanie Właścicieli przed Urzędem Skarbowym, organami Administracji Państwowej i Sądami Powszechnymi z wykluczeniem zastępstwa procesowego.
  • Działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa właścicieli i użytkowników nieruchomości,
  • Obsługa prawna,
  • Wiele innych proaktywnych działań zmierzających do minimalizacji ryzyk i poprawy jakości życia na nieruchomości.

ETAP III – Długofalowe działania

  • Ułożenie planu konserwacji i przeglądów nieruchomości.
  • Zorganizowanie prac konserwacyjnych na nieruchomości.
  • Koordynacja procesu usuwania awarii i skutków awarii na nieruchomości.
  • Działania zmierzające do pozyskania dodatkowych źródeł finansowania działalności nieruchomości.
  • Ułożenie wieloletniego planu zarządzania, w tym przeprowadzenia kluczowych inwestycji i doposażania nieruchomości, założenie funduszu remontowego i uzgodnienie z właścicielami jego wysokości oraz zasad wydatkowania.
  • Cykliczna analiza rynku w zakresie cen najmu i współczynników rentowności.

ZAPYTANIA W SPRAWIE OFERTY PROSIMY KIEROWAĆ NA ADRES: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Zarządzanie - pozostałe nieruchomości

Oprócz zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych oraz kamienicami czynszowymi oferujemy zarządzanie pozostałymi rodzajami nieruchomości. Obecnie oprócz wspólnot i kamienic obsługujemy nieruchomości komercyjne, placówki oświatowe i wiele innych. Zakres naszych czynności oraz związane z tym wynagrodzenie są kwestią indywidualnych ustaleń.

Dzięki rozbudowanej strukturze Firmy możemy zapewnić Państwu usługę w czterech najważniejszych obszarach:

  • obsługę administracyjną,
  • obsługę prawną
  • obsługę księgową
  • obsługę techniczną

ZAPYTANIA W SPRAWIE OFERTY PROSIMY KIEROWAĆ NA ADRES: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  


Zarządca administrator wspólnoty mieszkaniowej Poznań

ADMICO Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1997 roku i prowadzi działalność w zakresie zarządzania nieruchomościami, pośrednictwa w obrocie, obsługi najmu, doradztwa, obsługi technicznej oraz księgowej.

 

Portfel naszych zleceń obejmuje wspólnoty mieszkaniowe, obiekty przemysłowe, nieruchomości komercyjne – biurowe i mieszkaniowe, zasób lokali przeznaczonych na wynajem, a także placówki oświatowe.