Kariera
Poszukujemy rzetelnych pracowników chcących rozwijać się zawodowo w dziedzinie nieruchomości. Szczególnie zależy nam na długotrwałej współpracy przynoszącej korzyści pracownikowi, klientowi i pracodawcy. Chcemy budować twórczą atmosferę w oparciu o nowoczesne narzędzia i procedury. Czekamy na Ciebie, Twoje doświadczenia i pomysły.
JEŚLI JESTEŚ DOŚWIADCZONYM ZARZĄDCĄ SZUKAJĄCYM NOWYCH WYZWAŃ ZAWODOWYCH, ZMIANY OTOCZENIA, WYŻSZYCH ZAROBKÓW - SPRAWDŹ NAS. GWARANTUJEMY UCZCIWOŚĆ I DYSKRECJĘ W REKRUTACJI :-)
Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
ZARZĄDCA / ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- samodzielna obsługa nieruchomości w zakresie administracyjnym, przy wsparciu działu księgowości i działu technicznego oraz przełożonych,
- nadzór nad pracą firm obsługujących nieruchomości,
- przygotowywanie i prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych,
- wykonywanie rozliczeń mediów,
- utrzymywanie stałego kontaktu z mieszkańcami,
- dbałość o zachowanie najwyższych standardów obsługi i wizerunek Firmy.
Idealny kandydat posiada:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i/lub wykształcenie kierunkowe,
- praktyczną znajomości przepisów związanych z nieruchomościami,
- umiejętność obsługi komputera wraz z programami pakietu MS Office,
- prawo jazdy kategorii B i gotowość do wykorzystywania samochodu do celów służbowych,
- łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami,
- wysoką kulturę osobistą,
- otwartą głowę i elastyczność w działaniu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- rynkowe wynagrodzenie proporcjonalne do ilości obsługiwanych nieruchomości,
- szkolenia wewnętrzne oraz udostępnianie sprawdzonych procedur,
- możliwość rozwoju zawodowego pod okiem doświadczonych profesjonalistów,
- pracę w przyjaznym zespole.
SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- przeprowadzanie wizji lokalnych na budynkach, w związku z występującymi usterkami
- ustalanie zakresów prac remontowych / naprawczych
- pozyskiwanie ofert, ich weryfikacja i negocjacje
- koordynowanie realizacji zleconych prac
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi robotami
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego
- współpraca z działem zarządzanie nieruchomościami
Od kandydata oczekujemy:
- wiedzy technicznej w zakresie prac budowlanych i instalacyjnych na budynkach mieszkalnych
- doświadczenia w pozyskiwaniu ofert i koordynacji prac remontowych
- umiejętności diagnozowania problemów technicznych na budynkach w trakcie ich użytkowania
- umiejętności pracy pod presją czasu
- samodzielności w podejmowaniu decyzji
- dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- czynnego prawa jazdy kategorii B
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w przyjaznym zespole
Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.