Admico

Kariera

Poszukujemy rzetelnych pracowników chcących rozwijać się zawodowo w dziedzinie nieruchomości. Szczególnie zależy nam na długotrwałej współpracy przynoszącej korzyści pracownikowi, klientowi i pracodawcy. Chcemy budować twórczą atmosferę w oparciu o nowoczesne narzędzia i procedury. Czekamy na Ciebie, Twoje doświadczenia i pomysły. 

JEŚLI JESTEŚ DOŚWIADCZONYM ZARZĄDCĄ SZUKAJĄCYM NOWYCH WYZWAŃ ZAWODOWYCH, ZMIANY OTOCZENIA, WYŻSZYCH ZAROBKÓW SPRAWDŹ NAS. GWARANTUJEMY UCZCIWOŚĆ I DYSKRECJĘ W REKRUTACJI :-)

Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:

ZARZĄDCA / ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • samodzielna obsługa nieruchomości w zakresie administracyjnym, przy wsparciu działu księgowości i działu technicznego oraz przełożonych,
  • nadzór nad pracą firm obsługujących nieruchomości,
  • przygotowywanie i prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych,
  • wykonywanie rozliczeń mediów,
  • utrzymywanie stałego kontaktu z mieszkańcami,
  • dbałość o zachowanie najwyższych standardów obsługi i wizerunek Firmy.

Idealny kandydat posiada:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i/lub wykształcenie kierunkowe,
  • praktyczną znajomości przepisów związanych z nieruchomościami,
  • umiejętność obsługi komputera wraz z programami pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kategorii B i gotowość do wykorzystywania samochodu do celów służbowych,
  • łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami,
  • wysoką kulturę osobistą,
  • otwartą głowę i elastyczność w działaniu.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • rynkowe wynagrodzenie proporcjonalne do ilości obsługiwanych nieruchomości,
  • szkolenia wewnętrzne oraz udostępnianie sprawdzonych procedur,
  • możliwość rozwoju zawodowego pod okiem doświadczonych profesjonalistów,
  • pracę w przyjaznym zespole.

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • przeprowadzanie wizji lokalnych na budynkach, w związku z występującymi usterkami
  • ustalanie zakresów prac remontowych / naprawczych 
  • pozyskiwanie ofert, ich weryfikacja i negocjacje
  • koordynowanie realizacji zleconych prac
  • prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi robotami
  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • współpraca z działem zarządzanie nieruchomościami
Od kandydata oczekujemy: 
    • wiedzy technicznej w zakresie prac budowlanych i instalacyjnych na budynkach mieszkalnych
    • doświadczenia w pozyskiwaniu ofert i koordynacji prac remontowych
    • umiejętności diagnozowania problemów technicznych na budynkach w trakcie ich użytkowania
    • umiejętności pracy pod presją czasu
    • samodzielności w podejmowaniu decyzji
    • dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office
    • czynnego prawa jazdy kategorii B
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w przyjaznym zespole

Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.