Admico

Dlaczego my?

Naszą mocną stroną jest wszechstronne doświadczenie zebrane w ciągu 18 lat funkcjonowania na rynku podczas obsługi administracyjnej, technicznej, prawnej i księgowej nieruchomości o bardzo różnorodnym przeznaczeniu, skomplikowaniu technicznym i prawnym.

W bieżącej pracy stosujemy współczesne rozwiązania informatyczne, usprawniające naszą pracę i umożliwiające naszym klientom dostęp do wybranych informacji 24h na dobę.

Naszym klientom oferujemy dostęp do pogotowia technicznego gotowego do natychmiastowej interwencji w sytuacjach awaryjnych przez 24 h na dobę.

Co nas wyróżnia na rynku? Posiadamy zdecydowaną przewagę konkurencyjną dzięki kompleksowej obsłudze naszych Klientów, której mniejsze czy mniej wyspecjalizowane firmy nie są w stanie zapewnić. Dzięki naszej wyjątkowej ofercie, w cenie podstawowej usługi zarządzania:

  • jesteśmy stale do dyspozycji naszych Klientów - posiadamy duży zespół zarządców, co zapewnia zachowanie ciągłości obsługi (np. w czasie nieobecności pracownika);
  • zapewniamy naszym Klientom profesjonalną obsługę prawną: nasz radca prawny jest do Państwa dyspozycji;
  • dbamy o finanse naszych Klientów ze szczególną uwagą: nasza obsługa księgowa jest sprawna, szybka, efektywna i w pełni pod naszą kontrolą: prowadzona jest przez pracowników Admico, a nie firmę zewnętrzną.

Dodatkowo:

 

  • gwarantujemy lepsze warunki zakupu usług dla Klientów, wynikające ze skali działalności: „duży może więcej”!;
  • otrzymujecie Państwo usługę na najwyższym poziomie: działamy w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury, wypracowane w ciągu 18 lat działalności, które zapewniają sprawną i profesjonalną obsługę,
  • stale doskonalimy jakość swoich usług: wewnętrzne procedury kontrolne i bieżąca weryfikacja jakości obsługi mają na celu zapewnienie jak najbardziej satysfakcjonującej współpracy.

Mamy już tysiące zadowolonych klientów. Sprawdź nas - dołącz do ich grona!