Admico

Dlaczego my?

Naszą mocną stroną jest wszechstronne, ponad 20 letnie doświadczenie w bsłudze administracyjnej, technicznej, prawnej i księgowej nieruchomości o różnorodnym przeznaczeniu, strukturze właścicielskiej, specyfice technicznej i prawnej.

W bieżącej pracy stosujemy współczesne rozwiązania informatyczne, usprawniające naszą pracę i umożliwiające Klientom dostęp do wielu informacji 24h na dobę.

Naszym Klientom oferujemy dostęp do całodobowego pogotowia technicznego gotowego do natychmiastowej interwencji w sytuacjach awaryjnych.

Co wyróżnia nas na rynku? Doświadczony zespół, nowoczesne narzędzia i procedury, trwałe podstawy funkcjonowania, stabilność i rzetelność w świadczeniu usług.

  • jesteśmy stale do dyspozycji naszych Klientów - posiadamy rozbudowany zespół wykwalifikowanych zarządców, co zapewnia zachowanie ciągłości obsługi (np. w czasie nieobecności pracownika);
  • zapewniamy naszym Klientom profesjonalną obsługę prawną: nasz radca prawny jest do Państwa dyspozycji;
  • dbamy o finanse naszych Klientów ze szczególną uwagą: nasza obsługa księgowa jest sprawna, szybka i efektywna. Posiadamy własny dział księgowy, którego usługi są już ujęte w cenie usług zarządzania. Dla Klientów to oszczędność pieniędzy i czasu, dla nas pełna kontrola nad pracą księgowości.

Dodatkowo:

  • skala naszej działalnosći pozwala wynegocjować dla Państwa najlepsze ceny świadczenia usług przez podwykonawców (sprzątanie, ochrona, serwisy branżowe),
  • działamy w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury, wypracowane w ciągu 20 lat działalności, które zapewniają Państwu najwyższy standard obsługi.
  • stale doskonalimy jakość swoich usług: wewnętrzne procedury kontrolne i bieżąca weryfikacja jakości obsługi mają na celu zapewnienie jak najbardziej satysfakcjonującej współpracy.
  • działamy proaktywnie - rozpoznajemy i analizujemy ryzyka, podejmujemy działania profilaktyczne i wyprzedzające. 

Mamy już tysiące zadowolonych klientów. Sprawdź nas - dołącz do ich grona!